.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش گردشگران حوزه خليج فارس به مازندران

معاون عمراني استاندار مازندران از افزايش ورود گردشگران كشورهاي حوزه خليج فارس به مازندران خبر داد.

به گزارش فارس، سيد‌عيسي هاشمي‌حيدري صبح امروز در نخستين نشست كارگروه ميران فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران اظهار داشت: ورود بيش از 9 ميليون گردشگر نوروزي به استان مازندران افتخار بزرگي است كه بايد اين جايگاه گردشگري مازندران حفظ شود.
وي با اشاره به اينكه بايد به تناسب نيازهاي گردشگران، زيرساخت‌‌هاي گردشگري‌ ايجاد شده و توسعه يابد، بيان داشت: ايران كشوري امن، توسعه‌‌پذير در گردشگري و مهيا‌ست.
هاشمي با تاكيد بر اين نكته كه تعالي انسان در استفاده مطلوب از امكانات است، بيان داشت: براي افزايش ورود گردشگر و مسافران فصلي به كشور و مازندران بايد امكانات متناسب با استانداردهاي جهاني تعريف و تجهيز شود.
معاون عمراني استاندار مازندران با اشاره به ورود ميليوني گردشگري در نوروز امسال در مازندران گفت: عموم مردم كشورمان به اين نتيجه رسيدند كه مازندران مي‌تواند نيازهاي اوليه گردشگري را برطرف كند.
هاشمي نقش رسانه‌ها را در توسعه گردشگري موثر دانست و خاطر‌نشان كرد: صنعت گردشگري بايد پايه توسعه مازندران شود.
وي با خواستار شدن تعريف درست و هدفمند از اقتصاد گردشگري و گردشگري اقتصادي بيان داشت: گردشگري اقتصادي بايد جايگاه آن در اين صنعت مشخص شود.
هاشمي‌حيدري با تاكيد بر اينكه در طول سال، مازندران مي‌‌تواند ميزبان 25 ميليون گردشگر باشد، اظهار داشت: مكان‌هاي سرمايه‌گذاري بر اساس نيازهاي زيرساختي بايد مشخص ‌شد.
وي ميزان درآمد ورود گردشگر در نوروز مازندران را 500 ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: اين ميزان درآمد دو برابر اعتبار تملك دارايي استان مازندران است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه 8 ميليون گردشگر نوروزي مازندران بيش از 24 ساعت در استان اقامت كردند، تصريح كرد: براي رعايت اصلاح الگوي مصرف سفرها بايد از انفرادي به گروهي تبديل شود.
رحمت‌ عباس‌نژاد با تاكيد بر اين نكته مهم كه 80 درصد سفرهاي ايراني‌ها انفرادي است، بيان داشت: در كشورهاي توسعه يافته 80 درصد سفرها گروهي است.
وي در پايان مهم‌ترين موئلفه تحقق سفرهاي گروهي راتوسعه راه و ناوگان حمل و نقل دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.